Internet Telefon Televízió Ügyfélkapu Sebességteszt Ügyfélszolgálat Sajtó

 

WebMail
W
ebMail


Távsegítség


Kiskorúak védelmében

Karbantartási munkálatok: A tervzett karbantartásokról az ÜgyfélKapun tájékozódhat.

Üdvözöljük a Last-Mile Communications Hungary honlapján!

A Weyland-Yutani cégcsoport tagjaként a Last-Mile Kft. szolgáltatási területének nagy részén az elmúlt időszak nagyszabású fejlesztési munkálatainak köszönhetően elérhetővé vált a legkorszerűbb 802.11n szabványon alapuló vezeték nélküli adat- és Internet elérés. E fejlesztések eredményeként az elérhető lakossági és az üzleti szolgáltatások kínálata bővült.

Ha az Ön lakhelyén vagy munkahelyén nem érhető el szélessávú Internet elérés, vagy csak elégedetlen a jelenlegi szolgáltatásokkal, forduljon hozzánk bizalommal.

10 éves tapasztalat.
Közel száz központ.
Közel kétszáz elérési pont.
Magsasfokú műszaki háttér.
Iroda a megyeszékhely egyik legforgalmasabb pontján.
INGYENS parkolás.


Mi is pontosan a
Last-Mile Communication Hungary? Egy olyan teljes körű megoldást kínáló cégcsoport tagja, mely a hagyományos réz alapú strukturált hálózatok mellett a kor kihívásainak megfelelve vezeték nélküli és kétirányú műholdas technológiák alkalmazásával igyekszik megoldást kínálni önkormányzatoknak, non profit szervezeteknek, vállalkozásoknak és természetesen magánszemélyeknek is a felmerülő hálózati kérdésekben.
A mi célunk az Ön problémáinak megoldása!


levelező beállításai:
2013 - 2007 - Express

Vállaljuk települések integrációs díj nélküli településintegrációját.

Internet akár 1 napon belül, bárhol az országban!

Ideiglenes Internet elérés biztosítása az ország egész területén konferenciák, rendezvények kiszolgálásához, több éves tapasztalattal.
V-SAT és vezeték nélküli (2.4/5 GHz-es) megoldásokkal.

Support HotLine
minden nap 08.00-20.00
között
06.20.362.61.43

 
Internet elérés műholdon egyéni előfizetőknek is,
már havi 5.900 Forinttól.


Honlapunk hamarosan megújul!

 a Weyland-Yutani csoport tagja.  |  © 2005-2014 Last-Mile Kft. Minden jog fenntartva!  |  Utoljára frissítve: 2014. szeptember 16.
A panaszok kezelése az ÁSZF-ben foglaltak szerint történik. Ügyfeleink az
ÜgyfélKaput is használhatják erre a célra.